Блогът на Фил

Nothing to see here, move along
  • rss
  • Home
  • About
  • profiles

Три прости стъпки към Велика България

felipe

Колкото повече си общувам с хората около мен и чета коментарите на вътрешните новини, толкова повече се убеждавам, че за огромния процент българи решението на всички проблеми в милата ни татковина се свежда до 3 прости стъпки:
1. Избийте всички бездомни кучета
2. Затворете в лудница или убийте всички хомосексуалисти
3. Убийте или изгонете от страната всички “мангали” и “турци”
И след това, след това предвиждам такъв живот, че само си казвам дано, дано…
Това са на практика единствените три неща, за които българите имат пълно единодушие. Да мразят другите. Защото те са тези, които пречат да стане България прекрасна. И това единствените неща, които карат българина да действа, а не да си мълчи с равнодушие и да свива рамене. Социалната позиция на българина се свежда до това: убийте кучетата, педалите и мангалите. На българина не му пречат политиците, които го лъжат в очите и казват на бялото – черно и на черното – бяло, политици, крадящи в такива мащаби, че всички “мангали” в страната не могат да стъпят на малкия пръст на който и да е “наш” политик. Не му пречат мутрите, новобогаташите с джипове, яхти, самолети, вили и хотели, въпреки че тези неща ги имат с парите на същите тези обикновени българи. Не му пречат подкупните полицаи, които за няколко хиляди лева ще пуснат и убиец, не му пречат корумпираните държавни чиновници – той се идентифицира с тях (кво се правиш, все едно ти на тяхно място нямаше да вземеш). Не му пречат групировките – понастоящем една варненска групировка притежава кажи-речи цялата държава. Не му пречат непрекъснато повишаващите се цени в условията на дефлация, защото не му пречат пияната, роялите и вилончелата в потребителската му кошница. Не му пречи унищожаването на природата, бетонирането на морските курорти, плащането от неговите данъци на глоби, защото близките до властта бизнесмени са си построили хотели в защитени зони. Не му пречат младите българчета, които са толкова тъпи, че според тях слънцето изгрява отдясно. Не му пречат пияните и напушени ученици по градинките, деветокласничките, купуващи два литра бира в 9 и половина сутринта, облечени като проститутки с кумири наемни убийци. Не му пречат пияните “дупета”, на които на 18 тате им е купил кола, тъй като друг вариант освен да купиш кола на 18-годишното си дете няма. Не му пречи и когато същите пияни “дупета” убият някого на улицата. Не му пречат тогава и “мангалите”, които влизат да лежат в затвора вместо тези пияни “дупета.” Не му пречи тоталната простащина по радиото, телевизията (Пипирудата и всички други РИАЛИТИ ШОУТА) и вестниците (”Пожарникар извади маркуча си в пожарникарско училище” и хиляди други олигофрении). Не му пречи Мишо Шамара (“на пазара дърпам чанти”). Не му пречи Слави Трифонов (“Не че другата музика не е хубава, ама на нас чалгата си ни е в кръвта – онази с циганските ритми, но никой тук не скача от възмущение, кой не си е тананикал Станла е Радка, млада пиратка”). Не му пречи тоталното поругаване на българския език с неправилно използвани чуждици, грешно транскрибирани думи, които си ги имаме в нашия роден език. Не му пречат и младите мъже, които се хвалят как ходят да бият негрите в студентски град, циганите по улиците и китайците от Илиянци.
Не, всички тези неща българинът подминава равнодушно, вдигайки рамене, казвайки – “Еми така е, да.”, “Кво се впрягаш?”, “Гледай си кефа!”, “Пийни една бира и не си разваляй настроението. ” “Дай да не си говорим тъжни неща”.
Но когато гейовете ще правят парад, всички скачат и грабват томахавката на войната. Когато Азис сложи голия си гъз пред СУ, всички нададоха вой, защото го мразят двойно, че хем е “педерас”, хем е “мангал”. Въпреки че му имат всичките албуми и жисиемите им звънят с “Как боли”. И въпреки че всички национални паметници са надраскани с графити и изпочупени, никой не плаче за тези “светини”. Но когато няколко “циганета” скъсали българското знаме, всички нададоха вой до небесата за “поругаване на нашата светиня”, за която “кръв е проливано”. Иначе никой не би пролял кръв сега. Същите тези много възмутени плащат по няколко бона, за да не ходят в казарма, тъй като според тях това е “голяма глупост”. Не плащат данъци на “прекрасната си родина”, защото смятат, че това е глупост. Не знаят какво е Априлското въстание. Не знаят кога е обесен Левски. Патриархът, който се е задържал в последния бастион преди падането ни под турско робство наричаме просто Попа, защото е някакъв с брада и расо, сложен на площада ни за срещи и покупка на трева. Никога не ходят да сложат цветя пред паметника на Васил Левски. Достатъчно е да ходят на мачовете на “Левски”. Българинът не смята, че националните спортисти излагат страната като ходят натъпкани с най-евтините допинги. И въобще не смятат да побеждават по състезания, за тях това е просто екскурзия в чужбина. Не смята, че поругава националните символи, като си къса вензелите на уволнение. В устава на армията има списък с награди за отличили се военнослужещи. Една от най-високите награди е малка парична сума и пет дни отпуск. По-висока от нея се води само “снимка до бойното знаме”. На всички българи, които съм разказвал този факт са се смяли от сърце как някой може да помисли, че войник ще предпочете снимка пред бойното знаме пред 150 лева и пет дни отпуск. Българинът също така смята, че е напълно нормално учителите да получават заплата, по-малка от сметката им за парно. В това той не вижда нищо поругаващо българщината.
Българинът смята, че не заслужава да е в Европа пак заради “мангалите”. Не заради всички останали милион неща, за които са отговорни етнически българи. Не заради “автоджамбазите”, “хакерите”, проститутките, наркотиците и каналите за разпространие. Само заради “мангалите”. И смята, че ще заемем достойно място в Европа, ако престанем да бъдем толерантни и хванем да ги избием или изхвърлим тия “боклуци”.
Българинът възприема националната гордост както жените от еснафлъка са възприемали брака преди не чак толкова много години. “Може да ме бие, ама МОЯ мъж си ме бие”. И за България само добро или нищо. Когато европейските политици ни критикуват управлението, ние се обиждаме. Когато европейците пишат за проблемите на България, ние се възмущаваме – как могат да пишат лоши неща за нас, това във Франция нямаше да го разрешат! Тоест като се съберат тези факти се стига до извода, че българинът е твърдо ЗА дискриминацията, когато ТОЙ дескриминира някой друг. И е твърдо ПРОТИВ не само дискриминацията, но и критиката дори, когато се отнася към него. Тоест, българинът обича двойните стандарти. Те го дефинират. Принципите се въртят на 180 градуса като вентилатор, само и само да са му изгодни винаги. Което всъщност означава, че принципи няма.
Затова всъщност, драги Българино, още ужасно дълго време няма да си европеец. И няма с какво да се гордееш, че си българин. Поне не с нещо от последните 1000 години. И можеш да се сърдиш на “другите”, които така възмутително не те уважават колкото ти искаш. И да ги заплашваш с бой, убийство или “ебане”. С това всъщност само доказваш, че наистина няма за какво да бъдеш уважаван. Защото никой не толерира нетолерантните.
Дами и господа, палете flamethrower-ите и нека flame-а да започне!!!

Share
Categories
Uncategorized
Comments rss
Comments rss
Trackback
Trackback

« Хохохахаха Пародията продължава »

19 Responses to “Три прости стъпки към Велика България”

  1. Мравчо says:
    September 30, 2008 at 1:35 pm

    Здравейте, първо браво за статията, напълно съм съгласен с автора. По този случай искам да ви разкажа една случка, която по време на последната ми почивка в родината много ме впечатли. Става въпрос за паркинга пред блока където жевеят родителите ми, пък и аз съм прекарал част от юношеството си. Първо няколко думи за него, защото иначе е невъзможно да проумеете ситуацията. Значи улицата, която води към блока ни няма никаква настилка. Подобна е и ситуацията пред и около блока и това от 16 години, понеже щели били да прокарват парно или незнам какво си. На поляната има естествена бабуна, която често задира автомобилите отдолу и точно над нея се е образувал нещо като естествен проход, просто защото не е удобна и за паркиране. Въпреки това всеки си паркира както му дойде, няма места, нито запазени, нито разчертани, често коли те запушват така че не можеш да излезеш, търсиш комшията дето те е затапил и той малко ядно ти обяснява че понеже е зима и кара дизел неговата няма да запали, та се обръщаш в крйна сметка към някои от по-отзичивите. Ако все пак бабуната е свободна минаваш над нея, при правилно насочване на автомобила понякога се разминаваш без задиране. Не искам да протестирам тук срещу ситуацията, жалка е, но съм свикнал вече просто да я възприемам. Лично аз паркирам там само за да си разтоваря багажа и за малко и през деня, за да не ми повредят колата или окрадат.

    Та слизам една вечер за да си закарам колата на платен паркинг, и насреща ми мъж на средна възраст носещ две торби от Била почва да ме гълчи “Тази кола твоя ли е?”, “Да защо?”, “Виждам те че вече че няколко пъти спираш така, никои не може да мине оттук. Или спирай плътно до тази или по назад, че иначе ще ти счупя колата, ще я направя на дреп!” Оглеждам се, защото знам че когато паркирах специално се обърнах да погледна назад да видя не съм ли запушил някого и определено имаше място даже за камион. До авотомобила да който трябваше да съм спрял плътно имаше някакви си 10 см. Малко по нататък след мен беше паркирал мерцедес S-класа, които наистина много ограничаваше пространството над бабуната. Отговарям “Коя е твоята кола? Този мерцедес дето е спрял там е дошъл след мен и тои ти пречи.” Не му обяснявам, че колата ми е застрахована в чужбина на пълно каско, не в България, където след прекратяване на полицита ти крадат автомобила и ако случаино нещо и се случи, заплахата му ще бъде дума по дума предадена на застрахователния ми институт, а гаджето ми дето беше до мен в този момент щеше да го потвърди. Не вярвам да му направят нещо, но няма да бера аз ядовете. “Аз тука трябва да правя луди маневри заради теб. Вие всички спирате така …” Започвам аз бавно да загрявам, че мерцедеса е негов, а щом кара такава кола значи е мутра, а щом е мутра … Бе я да не ескалирам ситуацията, че съм на почивка, пък и гаджето до мен, пък не ми се и трепе след 3-4 дни се връщам на работа в чужбина и докато доида пак може и да го застрелят. Казвам “Ами добре обясни ми какъв е реда тук на паркиране за да го спазвам.” “Ама аз обяснявам, обяснявам ама то немога само това да правя. Вие трябва да гледате и да мислите! …” И човека ми обясни, едната кола оттам, другата оттук, трета паркира там. Бързаше явно, не можеше и да се изразява, нищо не разбрах, но му отговарям “Оки, всичко ясно, чао.” Вечерта питам родителите си, какъв е този. Да наистина от силовите групировки бил, имал фирма за охрана. Новото БМВ 3-ка купе било на жена му. Бил сложил камери, който да му гледат колите пред входа и ключалка на този. Бил биел предишната си жена, тя го напуснала и той си намерил по-млада и по-хубава. Баща ми бил посредник при сделката с която купил апартамента в блока ни. Бил паркирал все на пътеката пред блока ни, която извежда хората на няколко метра по-близо до асфалтираната улица над калта. Бил казал “Ебал съм ги другите”, когато баща ми се опитал да говори с него за пътеката.

    Размишлявах над случката и стигнах до следните изводи. Първо разбрах какъв точно му е бил проблема с паркирането. Аз наистина бях оставил място за камион, но нашия седи в Мерцедес, където разстоянието между предната и задната ос е 4 метра и колата има спортно окачване. Камион ще мине без проблем над бабуната, но не и мерцедеса. Не съм сигурен дали е осъзнал той проблема, а и да е, разбирам защо не можеше да го изрази. Човека явно не осъзнава, че проблема не съм му аз, а цялата ситуация пред блока и ще има още доста да се ядосва с други непознати хора, които просто ще доидат на гости и ще паркират колите си там. Явно някои го е научил, да монтира ключалка и камери с което осезаемо е увеличил сигурността в блока. Както изглежда няма да му е и проблем, да асфалтира и улицата и паркинга пред блока и да си резервира две места за него си, но този някои с акъла явно вече го няма. Дали пък не е била бившата му жена?

    И така това е за действителността в родината ни. Тази почивка осъзнах, не само от тази, а и от други случки, че в България хората като моя комшия стават все повече. А тези, които гледат и мислят, или заминават надалече, или потъват сред останалите. Не са ни проблема нито мангалите, нито хомосексуалистите, нито политиците, нито силовите групировки. Проблема ни е простотията. Моля ви, обичам родината си, искам един ден да се върна, дайте да я утрепем!

    Послеслов: Съжалявам, ако прекалено съм свикнал на уредени неща в Европа.

  2. zazzko says:
    October 1, 2008 at 7:39 pm

    Да Фил, може да съм нетолерантен, но на мен лично циганите ми пречат. Огромна сума от бюджета отива за това да им се плащат социални помощи, в същото време те не плащат една комунална сметка, возят се без пари и ни крадат. На фона на това какво държавата прави за тях, поне могат да уважават нейните символи. Ревейки че няма пари за храна по телевизията, мангалката беше толкова тъпа, че да пусне камера в апартамента си, в който малкото цигане гледаше 32 инчово LCD. LCD което нито ти, нито аз имаме, но циганката си е купила с нашите пари. Отиди в махалата до бул. Европа…няма “къща” без Булсатком или ITV. И това го плащат, но виж колко от тях са си платили сметката за ток. Всичките пушат цигари от по 2.70, но нямат лев да си платят билета в градския транспорт. Съжалявам за нетолерантното държание, ама се дразня.

    Относно кучетата…да и те ми пречат. Искам някой път с Деси да минете през Люлин след 2 часа и после пак ще си говорим.

    А пък политиците, те просто са отражение на цялото ни общество, а обществото е такова каквото ние си го направим…ти, аз, мангалите и т.н.

    Сега за Европа. Много народ замина към тая Европа и почна да дава акъл от далече. Добре, тия които останахме може да сме прости, може да сме некултурни или необразовани, но поне се стараем да живеем в нашата си държава и да понасяме нейните неуредици. Взимайте си хилядите евра заплата, живейте си в уредената Европа, но не критикувайте държавата, която ви е дала старт в живота. Та ще помоля европейците, като не им харесва…довиждане.
    Еми това е засега, дано се заформи добър спор (явно аз ще се нетолерантния простак в него).

  3. Деси says:
    October 1, 2008 at 11:59 pm

    БРАВО ДИНО! За куража мъжки да търпиш всички, да те мамят и газят (е, щом могат, евала, голяма работа са..), всички мутри и мутреси да карат джипове и да живеят в къщи купени с твоите пари, всички политици, които крадат, та се не види. Е, евала им на всички тях. ТЕ са от наШТе, на тях им е позволено. И ти ако можеше, ехе … Ама виж, циганите, те са проблема. И кучетата и те… Да, ние сме много яки и никой да не си позволява да каже нещо лошо, че … може и да е замислиш, и да се окаже, че не си прав …

  4. felipe says:
    October 2, 2008 at 12:04 am

    Почвам едно по едно.
    “Возят се без пари” – както и огромен процент от българите, включително последно като бях в Люлин си спомням ми направи впечатление, че никой не дупчи билет в 111. Но пък може би всички са с карти… Така или иначе, и двамата знаем, че ужасно много българи не дупчат билет. Стига бе, има кампания на анархистите да се возиш без да “дупчиш”. Но те не са ти проблем, не те дразнят.
    “Крадат” – пак повтарям: българите крадат толкова, че циганите на малкия пръст не могат да им стъпят. Не те дразнят хотелите, яхтите, вилите-замъци, SUV-тата, поршетата и т.н., които очевидно са с крадени пари – нашите пари. Не, с тях нямаш проблем. С всички брутални селяци “бизниесмиени” с милиони. Техните 100 инчови плазми и гореспоменатите имущества са ОК. Пречат ти циганите, дето ти бъркат в джоба в трамвая.
    За хората, дето пушат а плащат- виж по-горе. Пълно е с такива българи. Но тях не ги забелязваме.
    Та обобщението е следното. Това, което искам да кажа с дългия си пост е, че ме дразни как ЕДИНСТВЕНИТЕ ни проблеми са циганите и педерасите.
    Мисля е достатъчно очевидно, че
    - не мисля, че циганите трябва да крадят
    - не мисля, че за циганите не трябва да се прилагат законите
    Просто пък аз се ДРАЗНЯ, когато виждаме всичките идиотщини на нашего брата българина и си траем и му симпатизираме даже, но са ни СТРАШЕН проблем циганите. Ако всички българи бяха честни, не крадяха, лъжеха, не правеха далавери, плащаха си данъците и т.н. дори циганите да правеха точно каквото правят и сега, България щеше да бъде РАЙ. Но докато нямаме проблем да плащаме 30 години от данъците ни глоби за нарушенията на мафиотите, но пък имаме страшен проблем с мърлявия мангал, дето гепил 100 лева, никога няма да се оправим.

  5. Joro says:
    October 2, 2008 at 1:17 pm

    Хора не е проблема в това кой е “мангал” и “турчин”, а на кого викаме така. Тези неща са се превърнали в нарицателни на проблемите ни, а това съвсем не е правилно. Това не само обижда хората от другата страна, ами може и да ни докара боя ако го кажем не където трява.

  6. zazzko says:
    October 2, 2008 at 7:46 pm

    Хайде да направим една груба сметка…да приемем, че в България има 500 000 безработни роми. Нека от тях 250 000 взимат минимална социална помощ от 150 лв. Това прави 37 500 000 лв. месечно. Всеки месец. 12 пъти в годината. Да не говорим, клинични пътеки, детски и т.н. Това са хора, които не са внесли един лев в бюджета през целият си живот. Надали и ще внесат.

    Иначе не че не ме дразнят мутрите. Но причината да има мутри и хора късащи националното знаме е една и съща…безнаказаност. Докато съдят хора, които са се опитали да си свършат работата (това дали е по най-правилния начин е друг въпрос), безнаказността ще процъфтява. Защо да не краднеш, като знаеш че даже и да те хванат след няколко дена и малко пари ще си отидеш у вас. Деси, аз мен си знам (бих крал и още как), но я помисли никога ли през живота си не си поискала да вземеш нещо, и само страха те е спрял. Не искам да ми отговаряш, но моля те бъди откровена със себе си. Помислете си дали някога не сте използвали точно някоя неуредица в България за собствена облага. За мен мога да кажа със сигурност, че съм. Както се казваше в една приказка…всички в лайна, само аз в бяло. Няма такъв филм.

    Дали сте платили данъци за всяка една свършена работа, независимо дали програмиране, превод или от каквото си изкарвате прехраната? Не ми отговаряйте, просто си помислете.
    Деси ти дали плати мито на лаптопа, след като искаш всичко да е уредено.
    Примери много, но не искам това да са лични нападки в каквото Деси се опита да го превърне.

    Фил, никъде не съм казал че циганите са ни единствен проблем. Просто мен ме дразнят и това няма да се промени, колкото и на толерантни да ми се правите. Разбира се има много неща, които ме дразнят в България ама това е положението. Пак казвам, на който не му харесва и киселее по цял ден…света в момента е отворен. Повярвайте ми, никъде няма пълно щастие.

  7. felipe says:
    October 3, 2008 at 12:36 pm

    Първо за личните нападки, макар и в страни от темата – да, Дино, Деси плаща данъци за всеки превод, който прави, защото трябва да издава фактура за него. Освен това покрай учебника плаща толкова данъци на година, колкото ние с теб сигурно не плащаме за 5. И не, лично за мен си мога да кажа(макар естествено по никакъв начин да не мога да го докажа), че не бих взел – имал съм възможност, не нещо голямо и не съм взимал поради вътрешното ми убеждение, че не е това начинът.
    А ти и останалите българи, дето крадат и мамят и въобще преебават държавата и съответно другите около тях щото то така правели и другите(логика, много погрешна, но щом за теб не е очевидно, коментарът е излишен) по какво точно се различавате от циганите, които толкова мразите.
    Българи се возят без пари и не дупчат билетчета и циганите така. Българи не плащат парното с години – и повярвай ми, това са МНОГО такива българи които го правят – и циганите не си плащат тока. Много българи работят и се водят безработни, и хем взимат заплата, хем помощи. Деветдесет процента укриват доходи и се водят на минимална работна заплата. И заради същите неща много се дразните на циганите. Ами по какво точно се различавате от тях? Обвинявате циганите в неща, които правите и вие. Съжалявам, ама няма оправдание за това. Или си мълчиш, или не го правиш и тогава вдигаш глас и казваш – ама те го правят. Щото сега се получава точно Крадеца вика “дръжте крадеца”.

  8. Деси says:
    October 3, 2008 at 2:21 pm

    Дино, ако да ти казват истината в очите е нападка, да нападам те. Никак не съм съгласна с позицията: няма какво да направим срещу българите, ама дайте да убием циганите. Не ти ли струва, че тук става въпрос за ЖЕЛАНИЕ, а не за ВЪЗМОЖНОСТ? За едните може да се противиш, и ако имаш възможност да ги набиеш, а за другите не си и помисляш с пръст да ги пипнеш. За едно и също провинение. Ако имаш двойни стандарти – твоя си работа. Не разбирам само защо очакваш никой да не го забелязва. Особено като си си го казал в прав текст.

    За моите двойни стандарти – да, случвало ми се е преди години да не си платя данъците веднъж. Но оттогава що кинти съм платила на тая държава – бедна ти е фантазията.

  9. Деси says:
    October 3, 2008 at 2:40 pm

    Дино, понеже твоето: “Пак казвам, на който не му харесва и киселее по цял ден…света в момента е отворен.” определено не е лично, и не е съвет, нека да кажа, съвсем не в отговор на това: Няма да те занимаваме с проблемите си с България още дълго. Нека да ни е гадно някъде другаде.

  10. zazzko says:
    October 3, 2008 at 8:24 pm

    А стана готино :)

    Да имам двойни стандарти, това е положението. Това че разни българи не си плащат какво ти да било не ги прави по-малко цигани от циганите. Както и циганите, които си плащат и живеят по законите на страната (защото има такива) не са по-малко българи от другите българи. Циганията е начин на живот, не етнос, защото като малък познавах много цигани (тъй като известно време не съм живял в София), които бяха по българи от половината от нас.
    Така, помислете колко нелегален софтуер и музика има на вашите компютри, това не е ли кражба? Но за нас, това е нормално, защото разбираш ли никой не страда. Това е ненаказуемо и затова всички го правим.
    Пак обяснявам за неразбралите, на мен не ми пречат циганите като народ, на мен ми пречи циганията, която замислете се, защо е станала нарицателна.

  11. kamencho says:
    October 3, 2008 at 9:58 pm

    Я каква дискусийка се заформила…

    Няма да ви обяснявам кой за какво не е прав. Няма и да кажа къде кой е прав – просто искам да споделя една тъга.

    Имах силно желание да се прибера някъде Април 2009. Точно две години да чукна тук, пък и да се прибера с добър повод (30 кръгли) обаче вече желанието не ми е толкова силно.

    Къде ме споходи прозрението? На изхода от подлеза на НДК откъм Петте. там леко миришеше на урина и ъгъла беше видимо мръсен, има избити стъпала от години и окачения таван не е в ред пак от години. Заприлича ми на Прага за момент и в тоя момент ореола на “вкъщи” се счупи. Усетих раздразнението на баща ми, когато се изясни, че трябва да идем до Младост заради “всичкия трафик”. Усетих и много силно погледа на едно момиче, което си помисли, че ще го пререждам на някаква глупава опашка. Видях и мутрите с черните очила и златните вериги по вратовете, лъскавите автомобили и мургавата девойка която носеше парче диня – ядеше и плюеше по улицата, след 15 метра и омръзна (динята беше огромна) остави я там където и писна – на ъгъла на пл. Славейков и ул. Раковска. Спомних си как се почувствах когато ставаше дума за ония 500 милиона евро (преди да се изясни за 11-те милиарда, които всъщност не вървят), пак ме заболя.
    Сетих се за гида в Турция – български турчин, той разказваше с гордост как новата му родина (а как иначе да я нарека)просперира как строят магистрали, къде има промишленост, колко милиарда са влезли в страната от туризъм и колко е горд от Законите и основоположниците на държавата, той беше горд и от държавниците които работят сега, беше горд от военните… Звучеше гордо, това ме подтисна. Никой не говори с гордост за България, аз не се сещам с какво да се похваля пред колегите. Нощен живот, по-топли хора, музичка и южняшко денонощие, това ли е? Не измислих друго.
    Всяко правителство у нас, откакто слушам новини, бе замесено в скандал за корупция, наркотици, проституция и закрила на сиви и откровено черни субекти. За някои от тях гласувах и аз.

    Замириса ми на пикня и се отвратих.

    Пак ми се прибира, но по-слабо. Тук съм от по-малко от 2 години, а вече… Може в момента да ме е налегнала Сатурнова дупка, всъщност се надявам да е така.

    Циганите ли? Циганите на сапун, обратните и те, турците – да си ходят в анадола, руснаци, американци и кореняци чукчита – да ходят където искат. Мъка ми е, че ние – Българите сме калпави. Не Държавата, не еди си кой политик, материала, почвата е кофти у нас. Да бяхме свестни по между си – да сме цъфнали и вързали, тогава да гледаме другите, ще имаме мегдан да сме толерантни и добри. Не Холандците – ние ще сме най-толерантната нация в Европа. Да бяхме богобоязливи, да бяхме народ който уважава закона (врата в полето), да бяхме всеки по една идея по-добри граждани, по-градивни, устойчиви…

  12. Деси says:
    October 5, 2008 at 10:51 am

    Браво, Каменчо. Много тъга и съчуствие и някакъв позитивизъм има в твоя пост. Много ми е мъчно, че не мога да реагирам като теб, ама наистина. Защото докато съм вътре в тази помия ми се крещи доста по-често, отколкото ми се реве, а пък най-рядко ми се смее.

  13. kamencho says:
    October 5, 2008 at 10:09 pm

    Къде му е позитивното на моя пост, Деси? Само тъмни краски има.

    А като ви чета вас тримцата – просто ужас ме хваща:
    Дино го чета – изоставен и прецакан се чувства от всички печалбари и (в някакъв смисъл) предатели. Отрича, примерно аз, да имам право на мнение по който и да е въпрос относно държавата, която ми е “дала старт в живота”!
    Дино, не е лесно да си намериш мястото в БГ. По-лесно е да те оценят навън, никой не не си мисли, че си прост и ограничен защото си останал да бачкаш в БГ (не че ти пък бачкаш в БГ).
    Фил и ти, Деси, сте се притеснили за кучетата и циганите и за обратните… е извинявай. Естествено е отношението на народа ни и по трите теми. Толерантността не е естествена! Как обаче решихте, че само това са темите които вълнуват Българина? Как ви хрумна, че не му пука за политиците и беззаконието в държавата.
    Не е това случая, далеч не е това. На Българина му е от/до болка ясно, какво се случва в държавата му, дори и без детайли. Заради това на всеки нови избори печели онзи, който се покаже като ново лице, като неопетнен играч – нова надежда.
    Всички обаче бързо схващат, че е било напразно…

    Днес си мисля, че на следващите избори ще е добре да гласувам за ББ и се надявам да спечели с достатъчна преднина за да може да сформира правителство – България няма да издържи втора безпринципна, безскрупулна коалиция (обединение на орел рак и щука с цел да грабят). Прекалено много гърла лапат сега…

  14. Лили says:
    October 6, 2008 at 10:35 am

    Много негативизъм лъха от тези 13 коментара. Гледната точка е най-важна. Мислех да не се намесвам, но този уикенд се видях с доста хора, различни от обичайното ми обкръжение, и това, което ми направи впечатление е значително по-позитивната им нагласа към всичко. И днес докато четях горната дискусия, това особено силно изпъкна и затова реших да го коментирам. Може би средата не винаги е виновна за личните ни проблеми…

  15. Деси says:
    October 7, 2008 at 1:02 am

    Лили, кое от горепосочените е личен проблем: корупцията, мутрите, подкупните ченгета, това че всичко се решава с рушвети? Ако това, че някои има ценности е личен проблем…. Всъщност, да. Стигнахме с Филип до извода, че в БГ това е ГОЛЯМ проблем, доста трудно се живее. Но не смятаме да го решаваме като си променим ценностите.

  16. Лили says:
    October 7, 2008 at 9:29 am

    Да ливнем малко вода да загасим огъня, че като чета постовете, май някои няма да може и да спи скоро от толкоз емоции :-)
    И тъй като ме мързи да пиша повече и да преливам от пусто в празно, искам само да добавя, че генерализациите и обобщенията са доста смешно нещо – реплики като “всичко става така”, “всички правят така”, “всички мислят така”. Ами не всичко и не всички. Където и да е, не само в България.

  17. Деси says:
    October 7, 2008 at 10:34 pm

    Eмоциите ни правят хора, освен способността до мислим, хахаха. Та по въпроса за българския расизъм:
    http://www.vagabond-bg.com/index.php?page=fun&sub=7&open_news=1174

  18. Krasytod says:
    October 8, 2008 at 9:06 am

    Ами не знам откъде да започна , затова ще почна отзад напред : в грешка си ! Нямам представа откъде ти е извадката за “трите прости стъпки” , но проблемите които се обсъждат в българския интернет са много повече. Сега няколко по-конкретни коментари върху мнението ти :
    1. “Избийте всички бездомни кучета” . Тема актуална само веднъж на два три месеца , при водеща новина за нахапани или убити хора. И далеч не смятам, че противниците на уличните кучета са повече от тяхните защитници . Апропо бездомните кучета наистина са сериозен проблем , пренасянето на сериозни зарази не е мит !
    2 Затворете в лудница или убийте всички хомосексуалисти” . В момента е модно да си толерантен , искаш да демонстрираш че си модерен градски човек ? няма проблем, просто защитавай хомосексуалистите . А тези които се опитаха да саботират гей парада в София , бяха от лумпените на ЦСКа и Левски , за тях е въпрос на чест да не изоставят от сръбските си батковци.
    3. ” Убийте или изгонете от страната всички “мангали” и “турци”” . Тъй като в Халбите спомена , че това било насочено и към моята активност , ще уточня че не желая смърт на нико му , а желая всички да си плащаме:
    ток, вода , здравни и социални осигуровки. Пречи ми това , че електромера ми отчита всеки месец близо двоен разход , за да се покрие загубата на ток в съседната циганска махала . Пречи ми и че два пъти годишно се се съдя с топлото , че глоби от 200/300 лева , защото и те трябва да покриват от някъде разходите си за циганската махала. А дали ми пречи факта , че
    всеки месец всяка циганка (от въпросните махали) взима по 700/800 лева социални помощи (докато зецата и са на издръжка в социални домове) , докато аз тези пари трябва да ходя на работа , опитай се да познаеш. Статистиката показва , че хората за които говоря са 95% от цигански етнос и преставляват около 50% от циганите в България. за това геренерализирам и казвам , че въпросните ЦИГАНИ ми пречат да. И живота ми драстично ще се подобри , когато законите важат еднакво за всички етноси в тази страна . Какво ще се промени ли ? Ами за начало битовите ми сметки ще паднат на половина , както и няма всеки месец да оставяме по седмица без вода , защото другарите циган са обиколили мазите и са краднали шланговете и главните водомери.(няколко пъти краднаха и главните бушони на входа , като изкараш три дни и нощи без ток , тогава ще те питам дали хотела на Станишев на слънчев бряг , ти е проблема в живота).

    ” Същите тези много възмутени плащат по няколко бона, за да не ходят в казарма, тъй като според тях това е “голяма глупост”.”
    Задължителната казарма вече няма , НАТОвските стандарти са такива , за разлика от руските стандарти.

    Темата за спорта е много дълга и не смятам да навлизам в нея. За учителите напълно подкрепям.

    “Затова всъщност, драги Българино, още ужасно дълго време няма да си европеец” Последния път когато проверявах , българите все още произхождахме от азиатските степи и изживяхме своята версия на ренесанса , под администратитвно, културно и политическо влияние на ислямска близкоизточна държава , за каква Европа говорим ???

  19. Bobs says:
    October 9, 2008 at 2:49 pm

    Ето ме и мен :) .
    Какво става сега – я да видим какво толкова сте се унесли в терзания за българите? За какво е толкова тоя спор, какво ви притеснява – какво му пречи на българина ли? Еми всичко му пречи, не е ли ясно? И мангалите и педалите и мутрите и политиците с яхтите и кучетата и котките и комшиите и роднините и хората по улиците и озоновата дупка и всичко друго… Пречи му, на всички ни пречи, да! И?…

    Аз мисля, че българина би бил най-щастлив на самотен остров като Робинзон Крузо – сам със себе си и без никакви странични дразнители :) .

    Чудите се защо не сте щастливи и само се дразните на всичко и всички около вас ли? Ето ви един възможен отговор според личните ми възгледи:
    Ключов фактор в това човек да се чувства добре и в хармония със себе си където и да е (било в България или в Замунда или на някой незнаен остров) е на първо място да осъзнае, че той трябва сам да се адаптира към заобикалящата го среда а не да тъсри начини и непрекъснато да се терзае от въпроса защо околната среда и “другите” не могат да се адаптират към него и неговата ценностна система :) .

    Просто трябва да приемете реалността такава, каквато е като факт и то факт, който вие самите не можете да промените, колкото и да роптаете!
    Нагаждате се там някак си, гледате си собствената паница, гледате и да не се бутате много между шамарите и да биете на очи, колкото по-малко ви забелязват – толкова по-малко проблеми, толкова по-добре за вас и вашето лично щастие! Гледате да извлечете максимална изгода от всичко, което предлага средата (било то законно или незаконно, но безнаказано). Само така че бъдете в мир със себе си. Заобикаляйте кучетата и циганите, не обръщайте внимание на мерцедесите и палатите – така или иначе на техните собственици рано или късно всичко ще им излезе през гъза по един или друг начин (я куршум, я затвор или нещо друго, на вас какво ви пука???), като не искате вие да плащате за тях, просто когато можете да скатавате данъци – скатавайте, като можете да “крадете” интелектуална собственост – не се колебайте да даунлодите и спете спокойно без никакви скруполи защото просто такава е средата и ви позволява да правите такива неща :) .

    Сега подозирам, че много хора ще ме обвинят в малодушие или, че заради такива като мен всичко е на тоя хал :) .
    Както ви казах – аз просто се нагаждам към средата – това е ситуацията, 90% от хората са такива като мен и за това и аз съм се нагодил така. Не обичам да съм от изключенията! Простото правило: ставаш изключение – идват проблемите – почваш да не можеш да спиш – ама има цигани, има педали, мутри, корумпирани политици, пречат ми, виждам ги, всички цоцат от мойте данъци дето си ги плащам до последната стотинка като последния балък, ох леле, ми какво да правя, ама как ще се оправим сега, какво да правим, избори, война, баси мамата, как…
    Не ми звучи добре да си от тази страна!

    Дори ето – да бъдем реалисти! И на мен всичко това не ми харесва! И какво да направя за да го променя? Да гласувам на избори ли, ми хубаво – гласувам и какво? Пак същото – омагьосан кръг! Да започна да си плащам съвестно всички данъци и да си купувам филмите по 50 кинта парчето а за софтуерите да не говорим… Еми хубаво, ако средата ни стане такава, че 90% от хората да го правят – и аз ще го правя, ше се нагодя! Иначе защо аз да съм малцинството на преебаните идеалисти? Само за каузата “да направи родината си по-хубава” и ако аз съм такъв и всички ще последват моя пример ли? Хах, еми не – благодаря… :) ).

    В нашата среда – родна България това така или иначе няма да се случи – хората няма да станат по-съвестни, винаги ще си ги има мангалите и педалите и мутрите и тъпите политици под една или друга форма.

    На който не му харесва средата и не може да се нагоди – просто да си намери друга с по-хубави закони и население и да се нагажда там :) .

    Ако сте борбени непримирими натури и върли привърженици идеалисти и искате да започнете лична война за промяна на цялата среда, както се казва – be my guest! :) . Станете лидер, поведете война срещу простотията селянията и мутрите и политиците. С две думи – като толкова ви влече, пробвайте се да промените всичко около вас, пожелавам ви успех :) )))).

Leave a Reply

Click here to cancel reply.

Full Moon Over Washington

 
A United States Marine Corps helicopter is seen flying through this scene of the full moon and the U.S. Capitol on Tuesday, Feb. 7, 2012, from Arlington National Cemetery. Image Credit: NASA/Bill Ingalls
Read More

Случаен цитат

Толкова много хора казват “Някой трябва да направи нещо” и толкова малко правят следващата стъпка и казват “и този някой съм аз” — Тери Пратчет

I am reading now

Cryptonomicon
635 / Pages
Cryptonomicon

 

September 2008
M T W T F S S
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

чурулик

  • http://t.co/28W25Z4x Искам, искам, искам да я играя, но ще ми трябва нов компютър
  • http://t.co/oxYjDMBw like online privacy? - You are maybe a terrorist
  • http://t.co/ZbJpVKNO it seems the attack of megaupload is because they offered 90% to the artists

Blogroll

  • Блогът на Дино
  • Блогът на Камен
  • Блогът на Краси
  • Търсене в интернет

User-submitted Links

No recommended links yet. Add one?

  • Newest
  • Hot
  • Current
  • Top ranked

Spam

6,238
SPAM BLOCKED
rss Comments rss valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox